Mijn eerste reis - Reisverslagen van Jody Op den Buijsch - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Jody Op den Buijsch - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Ik ga stagelopen bij een bedrijf die verschillende activiteiten organiseren in hartje Valencia! Mijn taken zijn als volgt:
- Social media
- Mee organiseren van evenementen en deze bijwonen
- Het bedenken van nieuwe evenementen
- Tevredenheid onderzoek (enquete)
- SEO / Marketing internet
- Klantencontact
en het doen van een marketingonderzoek!

Gedurende de periode van 28jan - 28 jun zal ik hier 20 weken verblijven.

Blijf op de hoogte en volg mijn verhaaltjes hier!

Recente Reisverslagen:

31 Mei 2013

The Final Countdown

15 Mei 2013

De laatste maand!

07 Mei 2013

It's getting hot, hot, HOT!!

02 Mei 2013

Over 3 months in Valencia

16 April 2013

Summer in Valencia
Jody

Actief sinds 23 Nov. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 10517

Voorgaande reizen:

28 Januari 2012 - 28 Juni 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: