Vamos à Valencia!! - Reisverslag uit Weert, Nederland van Jody Buijsch - WaarBenJij.nu Vamos à Valencia!! - Reisverslag uit Weert, Nederland van Jody Buijsch - WaarBenJij.nu

Vamos à Valencia!!

Door: Jody

Blijf op de hoogte en volg Jody

29 November 2012 | Nederland, Weert

Welkom op mijn waarbenjij.nu!

Zoals jullie wellicht wel weten vertrek ik eind januari voor 20 weken naar Valencia toe! En voor degenen die dat nog niet wisten.. bij deze! ;)

Ik ga stage lopen bij Valencia Guias S.L., een bedrijf dat gespecialiseerd is in het organiseren van excursies voor toeristen. Zij bieden allerlei soorten tours aan in Valencia, van tapas tours tot wijntoers en biketours. Daarnaast verhuurt dit bedrijf fietsen. Mocht je dus langs willen komen in Valencia bij mij op bezoek, dan zal ik je vast een mooie tour kunnen aansmeren!

Ik ga deze stage doen vanuit mijn studie Commerciele Economie, waarin ik vooral geinteresseerd ben in Marketing. Ik ga dus ook voornamelijk de marketing doen van dit bedrijf. Dit wil zeggen; het bedrijf promoten en hier zelf ideeen voor bedenken, maar ook een tevredenheidsonderzoek onder de klanten van dit bedrijf om te bekijken waar er mogelijk nog nieuwe kansen liggen voor het bedrijf.

Nou, genoeg informatie over het bedrijf nu! Ik ga niet alleen naar Spanje toe. Samen met Esther, een oud klasgenootje ga ik Valencia onveilig maken! Je zal dus regelmatig hier onzinverhaaltjes lezen en daarnaast blijf je ook op de hoogte van al onze avonturen!

Meld je vooral aan voor de mailinglijst, zodat je automatisch een mailtje krijgt als ik een nieuw verhaaltje heb gepost.

Dit is mijn laatste verhaaltje vanuit Nederland, het volgende verhaaltje zal ik posten zodra ik in Valencia ben gearriveerd!

Oja! Mocht je nou benieuwd zijn naar het bedrijf waar ik stage ga lopen: http://www.valenciaguias.com/?lang=en

Hasta luego!

• 04 December 2012 - 11:01

Ik mis je nu al!

• 04 December 2012 - 11:01

Esther Van Der Aa:

Yeah!

• 04 December 2012 - 11:05

Karin Van Der Heijden:

Super leuk!! ik ga jullie verhaaltjes zeker in de gaten houden ;)
    veel plezier en succes op je stage iig!