It's getting hot, hot, HOT!! - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Jody Buijsch - WaarBenJij.nu It's getting hot, hot, HOT!! - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Jody Buijsch - WaarBenJij.nu

It's getting hot, hot, HOT!!

Blijf op de hoogte en volg Jody

07 Mei 2013 | Spanje, Valencia

Buenas días,

Vergezeld door temperatuursmeters die op dit moment al een temperaturen aangeven van 27 graden en hoger schrijf ik mijn verhaaltje. Ik heb wel eens in slechtere omstandigheden geleefd :).

Het is echt heeerlijk! Afgelopen week is het echte zomer weer begonnen, en uiteraard heb ik deze kans niet onbenut gelaten om lekker even te gaan zonnen op het strand. Gelukkig zag ik dat het weer in Nederland ook redelijk goed is!

Afgelopen week waren er een aantal cruises die aankwamen in de stad. Ayla en ik moesten dan op bepaalde stands staan in de stad, omdat de cruisegasten onder begeleiding van onze gidsen een tocht door de stad hadden. Ik moest iberico ham, geitenkaas en sinaasappel aanbieden aan deze mensen. Echt heel vervelend om tijdens deze dagen buiten in 't zonnetje te staan en alles wat over is mee naar huis te krijgen ;). Daarnaast was het maar 2,5 uur in de ochtend en had ik vaak 's middags vrij.. geen straf!

Vrijdag nacht rond 12 uur is Sander geland op Valenciaanse bodem. Hij was natuurlijk hartstikke gaar, maar ik stond er toch even op dat we nog even opstap moesten gaan. Umbracle, de 'tuin' boven club Mya ging die vrijdag open als openlucht club, heeeel vet! We hebben het toch maar niet te laat gemaakt want we wilden zaterdag wat aan onze dag hebben.

Zaterdag hebben we de hele dag op 't strand gelegen met een groepje. Daarna zijn we naar huis gegaan en hebben we tapas gegeten bij tanto monta. De volgende ochtend moest ik ook even 2,5 uur helpen bij die groepen, dus hebben we het niet te laat gemaakt.

Na m'n 'harde werk' hebben we lekker gelunched in el carmen, en vervolgens zijn we naar een paar mensen op 't strand gegaan. Daar gechilled en daarna lekker cocktails en sangria gedronken bij de haven. Je hebt daar heerlijke loungebanken, en met 't zonnetje op je bol is dat geen straf ;).

Daarna zijn we samen met Bram, een van 't groepje naar een hippie bar gegaan bij hem in de wijk. Echt heel leuk! Er zitten een beetje van die alternatieve types maar de sfeer is wel heel relaxed. Je krijgt daar wijn of bier voor 'n euro en dan krijg je er ook nog tapas bij. Daarna zijn we nog even bij Bram thuis geweest en hebben we samen met z'n huisgenoten daar nog wat gedronken. Daarna besloten we om 11 uur 's avonds nog wat te eten, om vervolgens gaar van de dag te gaan slapen.

Maandagochtend is Sander weer vertrokken en begon mijn werkweek weer. 's Avonds hebben we maar eens even de grote schoonmaak in huis gedaan, men wat was het nodig! Nu is het zo spik en span dat het eigenlijk zonde is om er in te leven. ;)

En jullie, nog leuke verhalen of spannende avonturen mee gemaakt? Let me know!! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jody

Actief sinds 23 Nov. 2012
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 10513

Voorgaande reizen:

28 Januari 2012 - 28 Juni 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: